.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری و چاقو کشی در مسابقه جام رمضان

سایت شمال ورزشی نوشت:

ماه رمضان ماه تزکیه ی نفس و ماه نعمت و برکت است و هر مسلمانی در این ماه در جستجوی بخشایش خالق خود به دامان مساجد و تکایا پناه میبرد.

سالهای اخیر در زیراب و سایر شهرستانها نیایشها و امور دینی جوانان جای خود را به تخلیه ی هیجان در سالنهای فوتسال و درگیری و فحاشی و ناسزا نسبت به دوستان و همشهریان و داور و... داده است و جالب اینکه هرساله با استقبال بیشتری از جانب هواداران ، بازیکنان  و مسئولین امر مواجه می شود.

به گزارش شمال ورزشی شدت تندروی برخی تماشاگران از هتک حرمت ماه مبارک رمضان گذشته است و متاسفانه ارزش معنوی این ماه در این مسابقات نادیده انگاشته شده و  برگزاری فشرده رقابتها تبدیل به عاملی تشویقی برای روزه نگرفتن ورزشکاران بمنظور ذخیره سازی قوای جسمانی برای رقابتی بهتر بعد از افطار شده است!!!!!

دیشب در بی سابقه ترین فاجعه اتفاق افتاده در ورزش سوادکوه هواداران دو شهر زیراب و پل سفید با یکدیگر بشدت درگیر شده و ۵ ، ۶ جوان با ضربات چاقو مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند و خاطیان این درگیری جهت آرام شدن فضای بیرون ورزشگاه اجبارا تا ساعت۲نیمه شب درون ورزشگاه ماندند.

خیر برگزاری جام رمضان در چیست و چه کسانی از برگزاری آن سود مالی میبرند و چه نوجوانانی که صرفا" برای تماشای فوتسال آمده و شاهد فحاشی و درگیری ها و کتک کاری و خونریزیها بوده و زمینه ی انحطاط اخلاقی آنها را در این ماه عزیز فراهم میکنند؟؟

در این میان چه اصراری به برگزاری این لیگ در ماه رمضان میباشد و آیا در ماههای دیگر قابلیت برگزاری مسابقات وجود ندارد؟ در ایجاد تفرقه در بین اقوام مختلف و شهرهای سوادکوه چه رازی نهفته است؟این سوالهای است که باید از مسئولین برگزاری پرسیده شود.

شاید در شبهای آتی و با وقوع حوادثی به مراتب شدیدتر در حین برگزاری این بازیها ، مسئولین به این نتیجه برسند که بهتر است پرونده ی جام رمضان برای همیشه بسته شود!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شعبانیان 6 مرداد 1392
مدیر ضعیف اداره ورزش سوادکوه یعنی همین.

وقتی رئیس هیأت فوتبالش باعث تشنج میشه همینه.
ساداتی 5 مرداد 1392
پلسفیدی های عزیز بسیار متشخص و با فرهنگ هستند و زیرابی ها هم بسیار با وقار و متین فقط چرا نمی دانم این دو قطب به هم می رسند همه چیز یادشان می رود؟!! قطعاً نوجوانان و جوانان فعلی به دنبال یان مسائل نخواهند رفت . انشا ء ا... .
سوادکوی واحد 6 مرداد 1392
این مسئله هیچ ربطی به مدیریت اداره ورزش و جوانان ندارد بلکه به مسئولین سیاسی شهرستان واستان دارد که بجای اشتغال به تقسیمات جغرافیای (البته کاملا) سیاسی شهرستان وتکه تکه نمودن سوادکوی واحد تلاش میکنند دارد قابل توجه آقای م.ق
سعید 6 مرداد 1392
مسابقات در ماه رمضان که پس از افطار با شکم سنگین و بدن نا آماده ناشی از روزه ، و گاهی هم بازی های قبل از افطار و یا بازی های تا نیمه شب با استرس کار روز بعد و یا بیدار نشدن سحر ، بدلیل فشردگی واقعا نفس گیر و برای خیلی افراد جوان مستمسکی برای روزه خواری می شود .بنده سال قبل به یکی از برگزار کنندگان جام رمضان ساری پیشنهاد کردم که تمام جام های فوتسال رادر ماه شعبان که ماه اعیاد هم هست و یا ماه دیگری برگزار کنند و برگزاری آن را در ماه رمضان ممنوع کنند که البته برای شرکت در مراسم افطاری و مساجد هم بهتر است.
مهدی 7 مرداد 1392
شمال نیوز عزیز انتظار ندشتیم ...،هستن جوانانی که روزه هم می گیرند و درکنار ش مسابقات ورزشی نیز شرکت می کنند ، مسولین سوادکوه مقصر اصلی هستند که زیراب و پل سفید را به جون هم انداختند ، ما سوادکوهی هستیم فرقی بین پل سفید و زیراب ندارد ما همه از مردمان یک حومه هستیم و این تفرقه را باید مسئولین جواب دهند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.